Upp tidigt på festivaldagen, fixade frukost till alla gäster som övernattade, 10 förväntansfulla festival"arbetare", skulle ladda upp med energi inför en lång dag.
Kuskade sedan ner mot Härnösand och Sagas Blomsterverkstad. På dagens agenda stod 2 bröllop och en begravning...Dessa underbara buketter lämnades ut idag, gjorda av tjejerna i butiken:)

Härliga va? Bitte, ni är sådana proffs!

Efter blomsterpasset drog jag direkt till Box Whiskyfestivalen, här var det bilar och människor överallt...kändes som vi slagit förra året med antal besökare, vi får se när siffrorna läggs fram:)





Tempo i några timmar, men sedan blev det att bara mingla runt i folkhavet. En bra festival i år igen:) Här är jag i baren och jobbar, Carina Backevall, vilken fotograf du är, tack!!!:)
Idag sovmorgon! Vaknade av Peters kaffekokeri vid strandkanten...
Efter frukost lite slapp, innan vi åkte till Fort Kodiak och Helgmålsbön...som urartade med skottlossning och dyl. Lite stämningsbilder...


Det var en hel del barn i år och deras stora ögon när kalabaliken drog igång, var härligt att se. 
Lite information om vad som händer på fortet i sommar.
När vi kom hem igen, flikade jag in en joggingrunda i högsommarvärmen, luften darrade av värme och jag var jätteseg...(lite för överambitiöst)

Blev ikväll bjudna på 3 rätters middag av våra gäster, vilken lyx! Fick sitta och slappa inför middagen...:))) Tack Bosse och Bitte för att ni fixade så fint!

Nu kommer jag att sova gott, upp igen imorgon vid 04.30...Hur det nu ska gå till...?