Depåstopp Uppsala!

Publicerat i:
Matdax, och nu är all fika- och julmat bortplockad. En riktig god sallad får det bli innan vår fortsatta resa norröver.
Det känns bra att få fortsätta nya året med bra mat, långa promenader, yoga och 15 min mental träning varje morgon...och inte att förglömma, Sagas och mitt nyårslöfte; Inget godis under 2015. (Sagas idé)...:)


#1 - - salut:

Bon jour min chere amie Pernilla!
Jag har varit i Göteborg i några dagar. Gick förbi en väldigt fin blomsterbutik och tänkte att den butiken kanske Pernilla driver... Varför inte fråga? Jo då, jag frågade och fick veta att du har en blogg. Wow!!! Många kramar från Nelli som numera bor i Stockholm

Svar: Va' roligt Nelli! Drev en blomsterbutik i 21 år(nere i Brunnsparken). Sålde den och jobbade som konsult hos Törnrosa. Håller med dig, det är en väl inarbetad butik i stan:) Hur har du det? Är det dans och träning som är fokus i ditt liv...tror mig komma ihåg att du körde aerobicpass i Frankrike...eller minns jag fel? Kram på dig o God fortsättning! (Nu ska jag gå in i gästrummet och spana in gamla bilder från Frankrikeresan), så roligt!!!
Pernilla Söderlind